Janette en Michiel op reis

Het kriebelt!!!

Zo zit je te overdenken hoe de route wordt, wat je allemaal wel en niet moet kopen, welke visa je moet regelen, en dan....duurt het ineens nog minder dan drie weken voordat we vertrekken!! Erg spannend en raar. Ik ben nu inmiddels al een paar weken vrij en ben nog steeds een beetje aan het onthaasten. Het is wel vreemd, om niet te hoeven werken, niet uit te hoeven kijken naar het weekend, en lekker uit te kunnen slapen. Het voelt ook anders dan vakantie omdat ik weet dat ik niet snel meer terug kom in dat oude ritme. Als ik eerlijk ben wil ik dan nu ook wel gewoon vertrekken. Hup, de wijde wereld in! Michiel komt over een paar dagen terug van zijn werk. Voor hem zal het straks ook wel wennen zijn om in de chill mode te komen.

Er zijn veel mensen die vragen hoe het voelt om te weten dat je straks weg gaat. Tsjah, hoe voelt dat nou? Soms maak ik me een beetje zorgen of we niets vergeten maar over het algemeen heb ik er gewoon ongelofelijk veel zin in en sta ik te popelen! En ach... meer dan de paspoorten, geld en elkaar hebben we ook niet nodig. No worries en gaan!

Groetjes,

Janette

1 reactie

Jenny Schollaert schrijft:

Het is heerlijk om iedere keer een beetje mee te genieten van alles wat jullie beleven.
Fijn dat jullie zo genieten.
Veel plezier voor de komende tijd. Ik geniet hier gewoon mee.

Groetjes

Vul onderstaande velden in om een reactie te plaatsen op dit reisverhaal.

naam *
bericht *
   Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.

Nieuw Zeeland deel 2

Laatste reacties

Meer reacties

Blijf op de hoogte!

Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:
Tiara Tours